- Նախակրթարանի բակ—պարտեզը խնամված է, կոկիկ՝ պտղատու ծառերով, գեղեցիկ բույսերով, խնամված խոտածածկ տարածքով: Սաները, սովորողը մասնակից է պարտեզի խնամքի աշխատանքներին: Մեկանգամյա օգտագործման ձեռնոցները և աղբի տոպրակները բակում միշտ ձեռքի տակ են: Դա մշակույթ է, որ ձևավորվում է վաղ մանկությունից, երբ երեխան ինքն է մաքրում, խնամում, մշակում այդ միջավայրը՝ մեծի ու փոքրի հետ, ուսումնասիրում է, ճանաչում: Բացօթյա կրթական միջավայրն ունի առանց ցանկապատերի, բաց, կանաչ լանջեր, ոռոգման և խմելու ջրի համակարգ։ Ամեն տարի իրականացվող գարնանային և աշնանային ծառատունկերին սաները ծնողների հետ մասնակից են դառնում որևէ օղակի, հատվածի ստեղծմանը՝ վարդենիների պուրակ, բալենու այգու հիմնում: Կարևոր է նրանց անմիջական շփումը հողի հետ, երբ հայրիկի կամ մայրիկի հետ փխրեցնում են հողը, փոս փորում, տնկում միասին ընտրած տնկին, ջրում: Բակային աշխատանքների համար ունենք սաների չափսերին համապատասխան գյուղատնտեսական գործիքներ` փոքրիկ բահեր, փոցխեր, փխրիչներ, թաղարներ, մաղեր, տարբեր չափի տարաներ, ցնցուղ, թաթավոր կշեռքներ, խոշորոցույցներ և այլ պարագաներ: Երեխաները գարնան սկզբից մինչև ուշ աշուն լինում են բակում և տարաբնույթ աշխատանքների միջոցով ճանաչում բնությունը:
- Ես իմ ծառն ունեմ պարտեզում»
Ծառատունկ-ծաղկատունկ.Ծառ է տնկում յուրաքանչյուր երեխա: Ծառատունկին մասնակցում են ծնողները, տատիկներն ու պապիկները: Յուրաքանչյուր երեխա ունենում է իր ծառը: - Ջերմոց լաբորատորիա. «Թաղար» նախագիծ
- Օրվա եղանակի դիտարկում. դիտարկում ենք օրվա եղանակը, դրա փոփոխությունները, բլբլում ենք մեր տեսածի մասին:
Ի՞նչն է փոխվում, երբ եղանակը ցրտից տաք է դառնում:
Ի՞նչն է տեղի ունենում ծառեր, խոտերի, թռչունների… հետ :
Մեկ շաբաթ լուսանկարում ենք օրվա եղանակը և համեմատում ձմռան հետ :
Ի՞նչ գույն է ձմեռը, Ի՞նչ գույն է գարունը:
Ինչո՞ւ ձմռանը սերմ չեն ցանում:
Ինչո՞ւ են սերմը հողի մեջ ցանում… - 8:45-9:30 -Առավոտյան ծես Ընդունելություն
- 9:30-10:00 —Մարզական «Բարև,ես …», ռոդարիական մարզական խաղեր:
- 10:00-10:30—Նախաճաշ
- 12:30-13:00—Ճաշ
- 15:30-16:00- Հետճաշիկ: Ես կարողանում եմ… (Ես կարողանում եմ ինքնուրույն լվացվել,հագնվել,սպասքադրել և հավաքել-մաքրել): Շաբաթը մեկ օր ծնողն է նախաճաշ պատրաստում։
- Օրվա 4 հերթապահները նախապատրաստում են նախաճաշի, ճաշի և հետճաշիկի սեղանը
- 10:30-10:40-Զբոսանք: Ամեն օր նախաճաշից հետո պտույտ-ծանոթացում մաքուր օդում, բակում, թաղում, մոտակա տարածքներում:10:40-11:20`
- Բնագիտական գործունեություն (սերմնացան,ցանում ենք կանաչիներ)
- Տեխնոլոգիա
- Այլընտրանքային նկարչություն
- Երգեր՝ «Գնացեք, տեսեք», «Զարկ բոլճիկ», «Օր պար», «Ախ գարուն է»
- Հեքիաթ-ներկայացում. Ջ.Ռոդարիի հեքիաթների խառնաշփոթ
- Աղայանական շարք`…Աղայան+ Ռոդարի» ստուգատես (շրխկան, երգ, ոտանավոր,խաղ, շարժում…) Ծիտը և բազեն, Սագ
- Ոտանավորներ, ասիկներ, ճվիկներ զատկական խաղիկներ
- Ազգային խաղիկներ
- Ծափխաղեր֊բառխաղեր` օրինակ՝«Ուտելիք,չուտելիք» (երեխաներից մեկն ուտելիքներ է ասում, մյուսները ծափ են տալիս, ընթացքում՝ շփոթեցնելու համար, չուտելիք է ասում։ Ով ծափ տվեց՝ նա պարտվում է)։
- 13:00-15:00- Քուն (Աստղափայլ օրորներ):16:00-15:00— Ազատ գործունեություն հաջորդ օրվա անելիքների քննարկում, տուն ճանապարհել:
- Գործունեություններն ըստ շաբաթների՝
03.04-07.04
- Հուշիկ, հուշիկ երկուշաբթի- Միջավայրի խնամք։
- Ավագ երեքշաբթի՝ քար քաշի- Խնոցու օր։
- Չիկ չորեքշաբթի՝ խաղ չիկ-չիկ։
- Ավագ հինգշաբթի՝ «Ծառի գովք»։
- Ավագ ուրբաթ՝ Ակլատիզի յոթ փետուրներ։
- Ակլատի՜զ, բռնե բիբի՜զ
- Եկար մեզ հյուր
- Կախվար երդիս։
- Ուրբաթ: Մանկական խոհանոցում բոլորը միասին զատկական կերակուրներ են պատրաստում, Զատկի ձվերն են ներկում:
- Խոհանոցային գործունեություն՝ պատրաստում ենք զատկական ուտեստներ։
- Ցուցահանդես տոնավաճառ
10.04-14.04
- Բացօթյա ընթերցանություն
- Միջավայրի խնամք
- Բացօթյա նկարչություն
- Խոշորացույցով դիտարկում, ուսումնասիրում, համեմատում ենք ենք ծառերի բողբոջները, որոնք դարձել են պտուղներ, բլբլում ենք մեր տեսածի մասին:
- Բացօթյա ինքնագլորավարություն
17.04-21.04
- Մարզական խաղեր
- Բակային ազգային խաղեր
- Թաղարից-թաղար
- Կտրոնների բազմացում
- Գունաճանաչությունը զարգացնող խաղ
24.04-28.04
- Մարզական խաղեր
- Բակային ազգային խաղեր
- Թաղարից-թաղար
- Կտրոնների բազմացում
- Գունաճանաչությունը զարգացնող խաղ